?

Log in

Female version of "Fuck You" - "I think you're really gonna love it here.." [entries|archive|friends|userinfo]
Kimberly, "The Bombing Babe"

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Female version of "Fuck You" [May. 1st, 2011|11:29 am]
Kimberly, "The Bombing Babe"
Fuck You, but Ceelo Greeb

(Chorus)
I see you driving 'round town
With the guy i love and i'm like,
Fuck you!
Oo, oo, ooo
I guess the amall size on my pocket
Wasn't enough i'm like,
Fuck you!
And fuck him too!
I said, if i was thinner, i'd still be with ya
Ha, now ain't that some shit? (ain't that some shit?)
And although there's pain in my chest
I still wish you the best with a...
Fuck you!
Oo, oo, ooo

Yeah i'm sorry, i don't look like Barbie
But I'd always be there.
I guess she wouldn't eat Jack in the box, I do, and i'm not sorry,
the way you play your game ain't fair.

I picture the fool that falls in love with you
(oh shit sure she's a playboy whore and a gold digger)
Well
(just thought you should know whore)
Ooooooh
I've got some news for you
Yeah go run and tell your little boyfriend

(chorus)

Now i know, that i had to purge,
diet, and starve and lie and barely eat.
Trying to keep ya, trying to please ya.
'Cause being in love with you ass ain't easy.

I picture the fool that falls in love with you
(oh shit sure she's nothing but a whore and a gold digger)
Well
(just thought you should know whore)
Ooooooh
I've got some news for you
i really hate yo ass right now
(chorus)

Now baby, baby, baby, why d'you wanna wanna hurt me so bad?

(so bad, so bad, so bad)
I tried to tell my mamma but she told me
"this is one for your dad"
(your dad, your dad, your dad)
Uh! Whhhy? Uh! Whhhy? Uh!
Whhhy boy? Oh! I love you oh!
I still love you. Oooh!
linkReply